Ford Fiesta R5

MOTOR

  • řadový, přeplňovaný turbomychadlem
  • počet válců - 4
  • zdvihový objem - 1618,4 ccm
  • největší výkon - 290 hp
  • maximální točivý moment - 490 Nm
  • elektronika - LifeRacing
  • řídící jednotka Cosworth by Pectel
  • systém pohonu - 4x4
  • diferenciály - 2 mechanické, samosvorné

SPOJKA
Dvoulamelová, keramická

PŘEVODOVKA
Sadev, 5-ti stupňová, sekvenční

BRZDY
kotoučové značky AP RACING na všech kolech, průměr předních kotoučů 355 mm, zadních 355 mm

TLUMIČE
REIGER

DISKY
OZ 8x18

PNEUMATIKY
Pirelli

DÉLKA VOZU
3 965 mm

ŠÍŘKA VOZU
1 820 mm

ROZCHOD
1 470 mm

ROZVOR
2 489 mm

POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST
1 230 kg

PALIVOVÁ NÁDRŽ
81,5 l


Subaru Impreza WRX STI N 2010 Číslo homologačního listu FIA N 5732

MOTOR

  • počet válců - 4, uspořádání protilehlé (boxer)
  • chlazení - kapalinou, nastřikování na mezichladič stlačeného vzduchu
  • přeplňování - turbodmychadlem IHI s kuličkovými ložisky
  • ventilový rozvod - DOHC, 4 ventily na válec
  • vstřikování paliva
  • objem válců - 1998 ccm
  • největší výkon - 300 k při 4300 ot/min
  • maximální točivý moment - 570 Nm při 4000 ot/min
  • palivo: P1 SR5
  • řídící jednotka Cosworth by Pectel
  • systém pohonu - trvale 4x4, lamelové přední a zadní diferenciály Cusco s omezenou svorností, aktivní mezinápravový diferenciál

SPOJKA
Exedy Racing jednokotoučová

PŘEVODOVKA
pětistupňová Hewland (Prodrive), řazení bez spojky ve schématu "H"

BEZPEČNOSTÍ RÁM
Custom Cages (UK) Subaru GRB Generation 3

BRZDY
kotoučové značky AP RACING na všech kolech, průměr předních kotoučů 355 mm, zadních 285 mm

TLUMIČE
REIGER s tříúrovňovou regulací

KOLA
TEAM DYNAMICS MOTORSPORT 8" x 18", sníh 5,5" x 16", šotolina 7" x 15"

PNEUMATIKY
Pirelli 225/650 R18", 135/90 R16", 205/65 R15"

DÉLKA VOZU
4 415 mm

ROZVOR
2 625 mm

POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST
1380 kg